DrTusz
Witajcie w kolorowym biurze prasowym DrTusza!
HomeOffice – wszystko co trzeba wiedzieć o drukarce do domowego biura.
Podczas gdy cały świat zmaga się z pandemią koronawirusa, tysiące polskich firm zgodnie z obecnymi zaleceniami oddelegowało swoich pracowników na pracę zdalną. Dla znacznej części z nich Home Office to całkiem nowa rzeczywistość, w której wyzwaniem jest nie tylko sama umiejętność pracy z domu, ale też przygotowanie techniczne i odpowiednie wyposażenie domowego biura. Co więcej, dla wielu rodzin w jednej chwili dom stał się nie tylko biurem, ale także salą lekcyjną za sprawą nauki zdalnej dla uczniów.
Porady
2020-11-24, 13:11
Drukujesz? Pamiętaj o środowisku!
Urządzenia drukujące to sprzęt, który bezsprzecznie zrewolucjonizował funkcjonowanie instytucji państwowych, biur czy gospodarstw domowych. Szacuje się, że tylko w 2017 roku na całym świecie wyprodukowano blisko 100 milionów jednostek drukujących, w tym drukarek, kserokopiarek czy wielofunkcyjnych kombajnów.
To, co wydaje się niezbędne w codziennej pracy, jest jednocześnie realnym zagrożeniem dla środowiska. Wysokie i nieekonomiczne zużycie papieru czy niewłaściwa utylizacja materiałów eksploatacyjnych to główne zarzuty ekologów przeciwko użytkownikom drukarek. Co robić, by tych błędów nie popełniać?
Porady
2019-09-17, 10:42
Całkowity koszt posiadania drukarki - jak go określić i zminimalizować?
Rynek sprzętu drukującego jest ogromny, a ich producenci prześcigają się w opracowywaniu coraz to nowocześniejszych rozwiązań w swoich urządzeniach. Kupno tego konkretnego zależy oczywiście w pierwszej kolejność od potrzeb jego właściciela i przeznaczenia zakupu – inna drukarka sprawdzi się w biurze, inna do domowego użytku. W wielu przypadkach równie ważnym kryterium wyboru jest tzw. TCO (ang. Total Cost of Ownership), czyli całkowity koszt posiadania. W przypadku drukarki składa się na niego kilka czynników – zakup urządzenia, materiały eksploatacyjne i koszt użytkowania.
Porady
2019-08-12, 13:00
Video marketing w komunikacji z klientem
Treści publikowane na portalach społecznościowych i stronach firmowych mogą przybierać różne formy – od krótkiej notatki, po obraz, ankietę, ikonografiki czy wreszcie filmy. Pod ogólną nazwą strategii komunikacji marki w Internecie kryją się świadome działania przy użyciu różnych narzędzi w celu dotarcia do swojej społeczności. Stosunkowo często wykorzystywaną formą jest video, warto jednak wiedzieć jak i kiedy po nie sięgać, by robić to dobrze i skutecznie.
Porady
2019-02-22, 11:02
Jak drukować taniej? Pomysł na oszczędzanie w firmie
Koniec roku to dobry moment na podsumowanie wydatków firmy i poszukiwanie dodatkowych źródeł oszczędzania. W pierwszej kolejności warto zastanowić się nad bardziej ekonomicznym wykorzystywaniem sprzętu używanego w codziennej pracy- komputera czy urządzeń wielofunkcyjnych. Jeśli na co dzień w Twoim biurze dużo się drukuje, przekonaj się, co można zrobić, by było to wydajniejsze i bardziej opłacalne. Oto pięć sposobów na oszczędne drukowanie.
Porady
2019-01-10, 11:27
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy | Zgoda cookies
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.